Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Quang Trực-
dc.contributor.authorTrần, Văn Hòa-
dc.date.accessioned2018-04-24T07:48:52Z-
dc.date.available2018-04-24T07:48:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8162-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 04(113). 2017; Trang 112 - 116.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectMarketing giáo dụcen
dc.subjectMarketing giáo dục đại họcen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectSinh viênen
dc.subjectKhách hàngen
dc.titleĐánh giá của sinh viên về marketing mix giáo dục đại họcen
dc.title.alternativeMarketing mix in higher education - perspectives from studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DanhGiaCuaSinhVien.TT.pdfTóm tắt80.62 kBAdobe PDFView/Open
DanhGiaCuaSinhVien.TV.pdfNội dung396.04 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.