Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Quỳnh Hoa,Ph.D.-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Ly-
dc.date.accessioned2017-11-25T18:44:19Z-
dc.date.available2017-11-25T18:44:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-11-03-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7144-
dc.descriptionMASTER THESIS IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES. Field: English Linguistics. Code: 60.22.02.01en
dc.language.isoenen
dc.publisherUniversity of Foreign Language Studies - The University of Danangen
dc.sourceUniversity of Foreign Language Studies - The University of Danangvi
dc.subjectLinguistic Featuresen
dc.subjectTeacher –Student Conversationsen
dc.subjectProcess and Process Typesen
dc.subjectFunctional Grammaren
dc.subjectMemoiren
dc.subjectTeacher Manen
dc.subjectFrank McCourten
dc.subjectEnglish Linguisticsen
dc.titleLinguistic Features of Processes in Teacher – Student Conversations in the Memoir Teacher Man by Frank McCourt in Light of Functional Grammaren
dc.title.alternativeĐặc điểm ngôn ngữ của các diễn trình trong các cuộc hội thoại giữa giáo viên và học sinh trong cuốn tự truyện "Người thầy" của Frank Mccourt dưới ánh sáng của ngữ pháp chức năngen
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Ngôn ngữ Anh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NguyenThiNgocLy.TT.pdfSummary566.34 kBAdobe PDFView/Open
NguyenThiNgocLy.TV.pdfFulltext1.77 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.