Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCáp, Kim Cương-
dc.date.accessioned2021-04-22T07:15:57Z-
dc.date.available2021-04-22T07:15:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10563-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 02(87). 2015; Trang 10 - 12.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectTrò chơi đóng vaien
dc.subjectDi truyềnen
dc.subjectBiến dịen
dc.subjectKỹ năngen
dc.subjectLàm việc nhómen
dc.titleHiệu quả bước đầu của trò chơi đóng vai trong dạy - học di truyền họcen
dc.title.alternativeThe initial efficiency of using role-playing games in teaching and learning geneticsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HieuQuaBuocDau.TT.pdfTóm tắt91.52 kBAdobe PDFView/Open
HieuQuaBuocDau.TV.pdfNội dung402.1 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.