Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/9901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Văn Quân-
dc.contributor.authorPhạm, Thái Uyết-
dc.contributor.authorTrần, Thị Phương Huyền-
dc.date.accessioned2019-08-15T02:41:31Z-
dc.date.available2019-08-15T02:41:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.date.submitted2019-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/9901-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Vol. 17, No. 1.2, 2019; Trang 37 - 41.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectMặt đường bê tông xi măngen
dc.subjectHư hỏng mặt đường bê tông xi măngen
dc.subjectCường độ kéo uốnen
dc.subjectTải trọng giao thôngen
dc.subjectChênh lệch nhiệt độen
dc.titleNghiên cứu nguyên nhân hư hỏng, đề xuất giải pháp sửa chữa mặt đường bê tông xi măng trên quốc lộ 1A - đoạn qua thành phố Quảng Ngãi (KM1052 - KM 1060)en
dc.title.alternativeStudy on causes of distresses, proposing measures to repair cement concrete pavement on 1A national highway - road section through Quang Ngai city (KM1052 - KM 1060)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NghienCuuNguyenNhanHuHong.TT.pdfTóm tắt81.34 kBAdobe PDFView/Open
NghienCuuNguyenNhanHuHong.TV.pdfNội dung586.82 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.