Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/9242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Luyến-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Nhung-
dc.date.accessioned2018-11-07T10:35:22Z-
dc.date.available2018-11-07T10:35:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/9242-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 10(107). 2016; Trang 54 - 57.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectThương hiệuen
dc.subjectQuảng bá thương hiệuen
dc.subjectTruyền thông Marketingen
dc.subjectGiá trị thương hiệuen
dc.subjectTrường Đại học Tài chính - Kế toánen
dc.titleVai trò các công cụ truyền thông marketing trong phát triển thương hiệu: nghiên cứu trường hợp Trường Đại học Tài chính - Kế toánen
dc.title.alternativeRole of marketing communication tools in branding: case of University of Finance and Accountancyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VaiTroCacCongCuTruyenThongMarketing.TTpdf.pdfTóm tắt80.4 kBAdobe PDFView/Open
VaiTroCacCongCuTruyenThongMarketing.TV.pdfNội dung311.6 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.