Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Thị Thanh Hoa-
dc.contributor.authorDương, Thị Thúy Hương-
dc.date.accessioned2018-05-28T08:16:01Z-
dc.date.available2018-05-28T08:16:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/8364-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 03(112). 2017, Quyển 2; Trang 123 - 126.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectDịch vụ ATMen
dc.subjectSự hài lòng của khách hàngen
dc.subjectMô hình SERQUALen
dc.subjectNgân hàng thương mạien
dc.subjectKhách hàngen
dc.titleChất lượng dịch vụ ATM của các ngân hàng Thương mại tỉnh Thái Nguyênen
dc.title.alternativeATM service quality of Commercial bank in Thai Nguyen provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatLuongDichVuATM.TT.pdfTóm tắt81 kBAdobe PDFView/Open
ChatLuongDichVuATM.TV.pdfNội dung357.67 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.