Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Thái Thịnh-
dc.contributor.authorLê, Văn Huy-
dc.date.accessioned2018-02-12T07:40:20Z-
dc.date.available2018-02-12T07:40:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7626-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 8(117). 2017; Trang 90 - 96.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectChất lượng dịch vụen
dc.subjectWebsiteen
dc.subjectKhách sạnen
dc.subjectTính bảo mậten
dc.subjectChất lượng thông tinen
dc.titleKhám phá các thành phần tạo nên chất lượng dịch vụ website trong lĩnh vực khách sạnen
dc.title.alternativeDiscovering dimensions of website service quality in the hotel industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KhamPhaCacThanhPhan.TT.pdfTóm tắt73.54 kBAdobe PDFView/Open
KhamPhaCacThanhPhan.TV.pdfNội dung1.46 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.