Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7509
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyen, Thi Quynh Hoa-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Dieu Hao-
dc.date.accessioned2018-01-18T08:18:30Z-
dc.date.available2018-01-18T08:18:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7509-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 4(101).2016; Trang 63 - 67en
dc.language.isoenen
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectSyntactic featuresen
dc.subjectAdvertisementsen
dc.subjectRecreation activitiesen
dc.subjectPassive voice sentencesen
dc.subjectConditionalsen
dc.subjectImperative sentenceen
dc.titleSyntactic features of recreation activities advertisements in English versus Vietnameseen
dc.title.alternativeCác đặc điểm cú pháp của các quảng cáo về hoạt động giải trí trong tiếng Anh và tiếng việten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SyntacticFeatures.TT.pdfAbstracts66.76 kBAdobe PDFView/Open
SyntacticFeatures.TV.pdfContents245.76 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.