Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy Vân-
dc.date.accessioned2018-01-11T02:55:39Z-
dc.date.available2018-01-11T02:55:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7474-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 4(101).2016; Trang 51 - 55en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectHọc tập cộng tácen
dc.subjectGiáo dụcen
dc.subjectMarketing điện tửen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectTrực tuyếnen
dc.titleNghiên cứu tích hợp Facebook vào học phần marketing điện tử - một giải pháp nhằm tăng cường học tập cộng tácen
dc.title.alternativeIntegrating Facebook into E-marketing module: a measure to enhance collaborative learningen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NghienCuuTichHop.TT.pdfTóm tắt68 kBAdobe PDFView/Open
NghienCuuTichHop.TV.pdfNội dung261.8 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.