Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyen, Thi Ngoc Ly-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Quynh Hoa-
dc.date.accessioned2017-12-27T04:26:59Z-
dc.date.available2017-12-27T04:26:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7346-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 8(105).2016; Trang 57-61en
dc.language.isoenen
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectProcessen
dc.subjectTeacher-student conservationsen
dc.subjectSyntaxen
dc.subjectSemanticsen
dc.subjectFunctionen
dc.titleLinguistis features of the processes in teacher-student conversations in the memoir Teacher Man by Frank McCourt in light of functional grammaren
dc.title.alternativeĐặc điểm ngôn ngữ học của các diễn trình trong các hội thoại giữa giáo viên và sinh viên trong tự truyện Người Thầy của nhà văn Frank McCourten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LinguisticFeaturesOfProcesses.TT.pdfSummary85.39 kBAdobe PDFView/Open
LinguisticFeaturesOfProcesses.TV.pdfContents5.16 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.