Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Trung-
dc.date.accessioned2017-12-26T03:26:38Z-
dc.date.available2017-12-26T03:26:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7320-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 8(105).2016; Trang 39-42en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectThiết kế bài giảngen
dc.subjectGiáo ánen
dc.subjectHội giảngen
dc.subjectDạy nghềen
dc.titleThực trạng, thiết kế bài giảng tích hợp của giáo viên dạy nghề tỉnh Thừa Thiên Huếen
dc.title.alternativeActual state of designing the integrated lectures of vocational teachers in Thua Thien Hue provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThucTrangThietKe.TT.pdfTóm tắt76.77 kBAdobe PDFView/Open
ThucTrangThietKe.TV.pdfNội dung5.05 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.