Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Hằng-
dc.date.accessioned2017-12-22T07:40:03Z-
dc.date.available2017-12-22T07:40:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.date.submitted2016-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/7286-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 8(105).2016; Trang 16-19en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectKĩ năng viếten
dc.subjectÝ kiến phản hồi từ bạn họcen
dc.subjectMức độ sử dụngen
dc.subjectThái độ của sinh viênen
dc.subjectCải thiện kĩ năngen
dc.titleKhảo sát việc sử dụng ý kiến phản hồi từ bạn học trong việc học kĩ năng viết của sinh viên năm thứ nhất Khoa tiếng Anh, Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵngen
dc.title.alternativeAn investigation into the use of peer feedback in learning the writing skill of first-year students at the English Department, University of Foreign Language Studies, The University of Danangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KhaoSatViecSuDung.TT.pdfTóm tắt79.52 kBAdobe PDFView/Open
KhaoSatViecSuDung.TV.pdfNội dung4.16 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.