Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Dũng-
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Đông-
dc.date.accessioned2021-08-04T11:55:14Z-
dc.date.available2021-08-04T11:55:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10650-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 05(90). 2015; Trang 29 - 33.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectMô phỏng động cơen
dc.subjectĐộng cơ RCCIen
dc.subjectĐộng cơ diesel phun nhiên liệu trực tiếpen
dc.subjectKhí thảien
dc.subjectMô hình AVL MCCen
dc.titleNghiên cứu mô phỏng phát triển động cơ RCCI trên động cơ diesel phun nhiên liệu trực tiếpen
dc.title.alternativeSimulation study to develop reactivity control compression-ignition engine (RCCI) from direct-injection diesel engineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NghienCuuMoPhong.TT.pdfTóm tắt94.96 kBAdobe PDFView/Open
NghienCuuMoPhong.TV.pdfNội dung553.6 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.