Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Khuê Thư-
dc.date.accessioned2021-07-05T05:04:27Z-
dc.date.available2021-07-05T05:04:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10601-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 04(89). 2015; Trang 30 - 34.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectChủ nghĩa vị chủngen
dc.subjectTính vị chủng của người muaen
dc.subjectGiới trẻen
dc.subjectThị trường miền Trungen
dc.subjectChính sách marketingen
dc.titleTính vị chủng của giới trẻ tại thị trường miền Trungen
dc.title.alternativeConsumer ethnocentrism of youths in central region marketen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TinhViChung.TT.pdfTóm tắt88.62 kBAdobe PDFView/Open
TinhViChung.TV.pdfNội dung448.71 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.