Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Thủy-
dc.date.accessioned2021-07-05T04:58:33Z-
dc.date.available2021-07-05T04:58:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10596-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 04(89). 2015; Trang 128 - 132.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectThang đoen
dc.subjectGiá trị cá nhânen
dc.subjectCuộc sống bình yênen
dc.subjectTình cảmen
dc.subjectÝ thứcen
dc.subjectSự hòa nhập xã hộien
dc.subjectSự công nhận xã hộien
dc.titleThang đo "giá trị cá nhân" tại thị trường Việt Namen
dc.title.alternativeA scale for measuring the "personal values" in the Vietnamese marketen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThangDo.TT.pdfTóm tắt95.43 kBAdobe PDFView/Open
ThangDo.TV.pdfNội dung468.42 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.