Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Thành-
dc.date.accessioned2021-05-28T08:56:09Z-
dc.date.available2021-05-28T08:56:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10579-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 02(87). 2015; Trang 34 - 36.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectCôngen
dc.subjectDungen
dc.subjectNgônen
dc.subjectHạnhen
dc.subjectGiáo viênen
dc.subjectPhụ nữen
dc.subjectĐạo đứcen
dc.subjectPhát triểnen
dc.titleTừ Công, Dung, Ngôn, Hạnh đến những phẩm chất sư phạm cơ bản của nữ giáo viên trong nhà trường hiện nayen
dc.title.alternativeThe terms "Công, Dung, Ngôn, Hạnh" (ability, beauty, language and virtue) relating to female teachers' basic pedagogical quality in current schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TuCongDungNgonHanh.TT.pdfTóm tắt96.25 kBAdobe PDFView/Open
TuCongDungNgonHanh.TV.pdfNội dung325.32 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.