Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Nhật Minh-
dc.contributor.authorĐoàn, Ngọc Thảo Chi-
dc.date.accessioned2021-04-29T10:33:23Z-
dc.date.available2021-04-29T10:33:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10566-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 02(87). 2015; Trang 66 - 72.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectKỹ năng viếten
dc.subjectViết tranh luậnen
dc.subjectĐánh giáen
dc.subjectMạch lạcen
dc.subjectBản tiêu chíen
dc.titleSử dụng bảng tiêu chí đánh giá độ mạch lạc cho kĩ năng viết bài văn tranh luận của sinh viên khoa Anh, trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵngen
dc.title.alternativeUsing rubric to assess and improve coherence in writing argumentative essays of English Department students at University of Foreign Language Studies, the University of Danangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SuDungBangTieuChiDanhGia.TT.pdfTóm tắt95.35 kBAdobe PDFView/Open
SuDungBangTieuChiDanhGia.TV.pdfNội dung506.18 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.