Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thị Thu Hường-
dc.date.accessioned2021-01-26T03:30:12Z-
dc.date.available2021-01-26T03:30:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10526-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 12(97). 2015, Quyển 2; Trang 84 - 88.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectQuảng bá du lịchen
dc.subjectDu lịchen
dc.subjectKhách du lịchen
dc.subjectWebsiteen
dc.subjectĐà Nẵngen
dc.titleThực trạng quảng bá du lịch trực tuyến tại thành phố Đà Nẵngen
dc.title.alternativeCurrent situation of online tourism advertising in Da Nang cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThucTrangQuangBaDuLichTrucTuyen.TT.pdfTóm tắt90.42 kBAdobe PDFView/Open
ThucTrangQuangBaDuLichTrucTuyen.TV.pdfNội dung455.91 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.