Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Ngân-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nhàn-
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thanh Minh-
dc.date.accessioned2020-11-26T08:48:21Z-
dc.date.available2020-11-26T08:48:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10490-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 12(97). 2015, Quyển 2; Trang 100 - 104.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectNgân hàng điện tửen
dc.subjectMobile bankingen
dc.subjectMô hình UTAUTen
dc.subjectÝ định sử dụngen
dc.subjectĐà Nẵngen
dc.titleNghiên cứu nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ Mobile banking của khách hàng Đà Nẵngen
dc.title.alternativeResearching into factors that affect intention to use Mobile banking service of customers in Da Nangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NghienCuuNhanToAnhHuongDenYDinh.TT.pdfTóm tắt91.45 kBAdobe PDFView/Open
NghienCuuNhanToAnhHuongDenYDinh.TV.pdfNội dung480.86 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.