Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nhàn-
dc.date.accessioned2020-11-26T08:42:47Z-
dc.date.available2020-11-26T08:42:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10487-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 12(97). 2015, Quyển 2; Trang 109 - 112.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectInternet bankingen
dc.subjectĐộng cơen
dc.subjectEFAen
dc.subjectCFAen
dc.subjectCronbach's Alphaen
dc.titleNghiên cứu động cơ sử dụng dịch vụ Internet banking của khách hàngen
dc.title.alternativeResearching into the motivation for using Internet banking of customersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NghienCuuDongCoSuDungDichVu.TT.pdfTóm tắt199.31 kBAdobe PDFView/Open
NghienCuuDongCoSuDungDichVu.TV.pdfNội dung467.66 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.