Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMã, Thanh Thủy-
dc.contributor.authorBùi, Tuấn Khang-
dc.date.accessioned2020-05-20T05:03:43Z-
dc.date.available2020-05-20T05:03:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859 - 1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10262-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 10(95). 2015; Trang 23 - 27.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectĐánh giáen
dc.subjectNăng lựcen
dc.subjectHọc sinhen
dc.subjectGiáo viênen
dc.subjectDạy họcen
dc.titleĐánh giá thường xuyên học sinh tiểu học theo định hướng tiếp cận năng lựcen
dc.title.alternativeRegular assessment of primary students from capability - oriented approachen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DanhGiaThuongXuyenHocSinhTieuHoc.TT.pdfTóm tắt92.13 kBAdobe PDFView/Open
DanhGiaThuongXuyenHocSinhTieuHoc.TV.pdfNội dung513.34 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.