Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Kim Nam-
dc.date.accessioned2019-12-05T02:23:54Z-
dc.date.available2019-12-05T02:23:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.date.submitted2015-
dc.identifier.issn1859-1531-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/10053-
dc.descriptionTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Đà Nẵng, Số 08(93). 2015; Trang 104 - 108.en
dc.language.isovien
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen
dc.sourceĐại học Đà Nẵngen
dc.subjectHành vi tiêu dùngen
dc.subjectNiềm tinen
dc.subjectPCEen
dc.subjectThực phẩm hữu cơen
dc.subjectTPBen
dc.titleÝ định tiêu dùng thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng trẻ: vai trò của niềm tinen
dc.title.alternativeOrganic food purchasing behavior of young consumers: the role of trusten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YDinhTieuDungThucPhamHuuCo.TT.pdfTóm tắt91.24 kBAdobe PDFView/Open
YDinhTieuDungThucPhamHuuCo.TV.pdfNội dung460.38 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.