Please use this identifier to cite or link to this item: http://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrương, Bá Thanh-
dc.contributor.authorLê, Tất Lợi-
dc.date.accessioned2014-06-03T09:40:20Z-
dc.date.available2014-06-03T09:40:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.date.submitted2014-05-09-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.udn.vn/handle/TTHL_125/5243-
dc.language.isovivi
dc.sourceĐại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị quan hệ khách hàngvi
dc.subjectCông ty Thông tin Di động VMSvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Công ty Thông tin Di động VMS chi nhánh Kon Tumvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat.pdfTóm tắt168.51 kBAdobe PDFView/Open
Toanvan.100.pdfToàn văn927.62 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.